Contents
Kaip suminti sumą Excel
„Excel“ yra labai naudinga priemonė duomenų skaičiavimams atlikti ir analizei atlikti. Viena iš dažniausiai naudojamų funkcijų yra „Self -Sum“, kuri leidžia greitai pridėti skaičių seriją skaičiuoklėje. Šiame straipsnyje žingsnis po žingsnio parodysime, kaip padaryti savarankišką sumą „Excel“.
1 žingsnis: atidarykite „Excel“
Pirmiausia atidarykite „Excel“ programą savo kompiuteryje. Tai galite rasti meniu „Pradėti“ arba darbalaukį, atsižvelgiant į tai, kaip jis sukonfigūruotas.
2 veiksmas: sukurkite skaičiuoklę
Atidarę „Excel“, sukurkite naują skaičiuoklę spustelėdami „File“ ir tada „New“. Pasirinkite skaičiuoklės tipą tuščią.
3 žingsnis: įveskite skaičius
Dabar įterpkite numerius, kuriuos norite pridėti prie skaičiuoklės stulpelio ar eilutės. Pavyzdžiui, tipo numeriai 10, 20, 30, 40 ir 50 A stulpelyje.
4 veiksmas: pasirinkite langelį sumos sumai
Pasirinkite langelį, kuriame norite rodyti sumos rezultatą. Pvz., Pasirinkite B1 ląstelę.
5 veiksmas: naudokite automatinės sumos funkciją
Formulės juostoje tipas “= sum (” ir tada pasirinkite langelius, kuriuos norite pridėti. Pavyzdyje pasirinkite langelius nuo A1 iki A5. Uždarykite formulę “)” ir paspauskite ENTER.
6 veiksmas: patikrinkite rezultatą
Dabar pasirinkta ląstelė parodys skaičių sumos rezultatą. Pavyzdyje B1 ląstelėje bus rodoma 150 vertė, kuri yra 10, 20, 30, 40 ir 50.
suma.
Parengta! Jūs išmokote „Excel“ padaryti savarankišką sumą. Ši funkcija yra labai naudinga racionalizuojant skaičiavimus ir palengvinant duomenų analizę skaičiuoklėse. Pabandykite naudoti automatinę sumą skirtingose situacijose ir ištirkite kitas „Excel“ funkcijas, kad optimizuotumėte užduotis.
Tikimės, kad šis straipsnis buvo naudingas. Jei turite klausimų ar pasiūlymų, palikite komentarą žemiau. Iki kito karto!