Ką galima suprasti kaip struktūrą?
Kalbėdami apie struktūrą, galime remtis skirtingais kontekstais ir prasmėmis. Šiame tinklaraštyje mes ištirsime keletą labiausiai paplitusių su struktūra susijusių sąvokų, pradedant nuo informacijos organizavimo ir baigiant fizine architektūra. Pradėkime!
Contents
ką galima suprasti kaip struktūrą?
informacijos organizacija
Kai galvojame apie struktūrą, vienas iš pirmųjų dalykų, kurie ateina į galvą, yra informacijos organizavimas. Gerai apibrėžta struktūra yra būtina norint užtikrinti, kad informacija būtų pateikta aiškiai ir logiškai. Tai gali būti taikoma įvairiems kontekstams, pavyzdžiui, rašyti tekstą, sukurti svetainę ar kurti verslo planą.
HTML žymų naudojimo svarba
žiniatinklio kontekste HTML žymų naudojimas yra labai svarbus norint susisteminti puslapio turinį. html žymos, tokios , leiskite tinkamai organizuoti ir suformatuoti turinį. Be to, jie taip pat yra svarbūs siekiant pagerinti paieškos variklių prieinamumą ir indeksavimą.
Pavyzdžiui, kai naudojate žymę
, mes nurodome, kad šis tekstas yra 1 lygio pavadinimas, ty pagrindinis turinio pavadinimas. Žyma
naudojama nurodyti teksto pastraipą. Šios žymos padeda susisteminti turinį ir palengvinti vartotojus skaityti ir suprasti.
fizinė struktūra
Struktūra taip pat gali reikšti objekto ar pastato fizinę architektūrą. Šiame kontekste struktūra yra atsakinga už aptariamo objekto stabilumo, pasipriešinimo ir funkcionalumo užtikrinimą. Tai gali būti tiltas, pastatas, mašina, be kita ko.
tiltai
SkyScrapers
lėktuvai
laivai
Kitos sąvokos, susijusios su struktūra
Be aukščiau paminėtų sąvokų, yra ir kitų su struktūra susijusių terminų ir sąvokų, kurias svarbu suprasti. Kai kurie iš jų yra:
- rodomas fragmentas: yra „Google“ paieškos rezultatų ištrauka, kuri tiesiogiai reaguoja į vartotojo klausimą.
- „Sitelinks“: yra papildomos nuorodos, rodomos „Google“ paieškos rezultatuose, kurie nukreipia į konkrečius svetainės puslapius.
- apžvalgos: yra vartotojų apžvalgos ir nuomonės apie produktus, paslaugas ar įmones.
- Įbrėžti: yra paieškos rezultatų formatas, kuriame rodomos nuorodos, kad būtų galima pabrėžti informacijos hierarchiją.
- vaizdas: yra vaizdai, susiję su puslapio turiniu, kurį galima parodyti paieškos rezultatais.
- žmonės taip pat klausia: Ar klausimai, susiję su konkrečia tema, rodomi „Google“ paieškos rezultatuose.
- Vietos paketas: yra paieškos rezultatų blokas, kuriame pateikiama informacija apie vietines įmones, tokias kaip adresas, telefonas ir vertinimai.
- žinių skydelis: yra informacijos skydelis, rodomas „Google“ paieškos rezultatuose, kuriame pateikiama informacija apie konkretų subjektą, pavyzdžiui, asmenį, įmonę ar vietą.
- DUK: Tai dažnai užduodami klausimai ir jų atsakymai, kurie rodomi puslapyje, kad vartotojams būtų galima rasti svarbios informacijos.
- naujienos: yra naujienos, susijusios su konkrečia tema, kurios rodomos paieškos rezultatuose.
- Vaizdo paketas: yra paieškos rezultatų blokas, kuriame pateikiami keli vaizdai, susiję su konkrečia tema.
- Vaizdo įrašas: Tai vaizdo įrašai, susiję su konkrečia tema, rodomi paieškos rezultatais.
- rodomas vaizdo įrašas: yra svarbus „Google“ paieškos rezultatų vaizdo įrašas, kuris tiesiogiai reaguoja į vartotojo klausimą.
- Video karuselė: yra vaizdo įrašų, susijusių su konkrečia tema, karuselė, rodoma paieškos rezultatais.
- populiariausios istorijos: yra naujausios ir svarbios naujienos tam tikra tema, kurios rodomos paieškos rezultatuose.
- receptai: Tai receptai, susiję su tam tikru patiekalu ar ingredientu, kurie rodomi paieškos rezultatuose.
- Darbai: yra darbo angos, susijusios su tam tikra padėtimi ar sritimi, kurie rodomi tyrimų rezultatais.
- „Twitter“: yra tviteriai, susiję su konkrečia tema, kurie rodomi paieškos rezultatuose.
- „Twitter“ karuselė: yra tviterių, susijusių su konkrečia tema, karuselė, rodoma paieškos rezultatais.
- Raskite rezultatus: yra paieškos parinktis, leidžianti rasti konkrečius rezultatus tam tikroje svetainėje.
- Žr. Rezultatus apie: yra paieškos parinktis, leidžianti pamatyti rezultatus, susijusius su konkrečia tema.
- Susijusios paieškos: yra tyrimai, susiję su konkrečia tema, kurie rodomi paieškos rezultatuose.
- skelbimai viršuje: yra mokami skelbimai, rodomi paieškos rezultatų viršuje.
- ADS Apačia: yra mokami skelbimai, rodomi paieškos rezultatų apačioje.
- karuselė: yra paieškos rezultatų formatas, kuriame rezultatai rodomi karuselėje.
- įvykiai: yra įvykiai, susiję su konkrečia tema, kurie rodomi paieškos rezultatuose.
- viešbučių paketas: yra paieškos rezultatų blokas, kuriame pateikiama informacija apie viešbučius, tokius kaip kaina, reitingai ir prieinamumas.
- skrydžiai: yra tyrimų rezultatai, susiję su skrydžiais, kuriuose pateikiama informacija apie oro linijas, tvarkaraščius ir kainas.
- Darbai: yra darbo angos, susijusios su tam tikra padėtimi ar sritimi, kurie rodomi tyrimų rezultatais.
- adresų paketas: yra paieškos rezultatų blokas, kuriame pateikiama informacija apie tokius adresus kaip žemėlapis, telefono ir darbo laikas.
- Susiję produktai: yra produktai, susiję su tam tikru elementu, kurie rodomi paieškos rezultatais.
- populiarūs produktai: yra populiarūs produktai, susiję su tam tikru daiktu, kurie rodomi paieškos rezultatais.
- Pirkimo skelbimai: yra mokamos skelbimai, rodomi su produktu susijusių paieškos rezultatais.
Tai tik keli pavyzdžiai, kaip struktūros koncepcija gali būti taikoma skirtinguose kontekstuose. Nesvarbu, ar organizuojant informaciją, ar fizinėje architektūroje, struktūra vaidina esminį vaidmenį suprantant ir funkcionuojant bet kurią sistemą.