Kaip padaryti pardavimo skaičiuoklę

Kaip padaryti pardavimo darbalapį

Pardavimų skaičiuoklė yra esminė bet kokio verslo priemonė, nes ji leidžia kontroliuoti ir analizuoti pardavimus. Šiame straipsnyje parodysime žingsnis po žingsnio, kaip sukurti efektyvią pardavimo skaičiuoklę naudojant „Microsoft Excel“.

1 žingsnis: Nustatykite pardavimo darbalapio tikslus

Prieš pradėdami kurti skaičiuoklę, svarbu apibrėžti, kokius tikslus norite pasiekti. Kai kurie tikslų pavyzdžiai gali būti:

  • Stebėkite pardavimo rezultatus pagal laikotarpį;
  • Nustatykite geriausiai parduodamus produktus;
  • Apskaičiuokite mėnesio sąskaitas;
  • prekiauti pardavėjų veikla;
  • Nustatykite rinkos tendencijas.

2 veiksmas: struktūros skaičiuoklė

Dabar, kai apibrėžėte tikslus, laikas susisteminti skaičiuoklę. Naudokite šiuos stulpelius:

  1. Pardavimo data;
  2. Kliento vardas;
  3. Parduotas produktas;
  4. Parduotas kiekis;
  5. Vieneto reikšmė;
  6. Bendra vertė.
  7. Taip pat galite pridėti kitus stulpelius pagal savo verslo poreikius, tokius kaip mokėjimas, atsakingas pardavėjas, be kita ko.

    3 veiksmas: įveskite duomenis

    Dabar laikas įvesti duomenis į skaičiuoklę. Norėdami palengvinti procesą, galite naudoti „Excel“ automatinio užpildymo funkciją, kad pakartotumėte informaciją keliose ląstelėse.

    4 žingsnis: Atlikite skaičiavimus

    Naudokite „Excel“ formules, kad apskaičiuotumėte bendrą kiekvieno pardavimo sumą ir mėnesines pajamas. Pavyzdžiui, stulpelyje „Bendroji vertė“ galite padauginti kiekį iš vieneto vertės, naudodami formulę „= b2*c2“.

    5 veiksmas: sukurkite grafikus ir ataskaitas

    Vienas iš „Excel“ naudojimo pardavimo skaičiuoklės pranašumų yra galimybė sukurti diagramas ir ataskaitas, kad būtų geriau peržiūrėti duomenis. Pvz., Naudokite „Excel“ diagramos funkcijas, kad sukurtumėte pardavimo diagramą per laikotarpį.

    6 veiksmas: reguliariai atnaujinkite skaičiuoklę

    Kad pardavimo skaičiuoklė būtų efektyvi, svarbu reguliariai atnaujinti ją naudojant naujus pardavimo duomenis. Nustatykite atnaujinimo dažnį, pavyzdžiui, kasdien, kas savaitę ar mėnesį, ir visada atnaujinkite skaičiuoklę.

    Dabar, kai žinote, kaip padaryti pardavimo skaičiuoklę, pasinaudokite šiuo įrankiu, kad pagerintumėte savo verslo pardavimo kontrolę ir analizę. Turėdami gerai struktūruotą ir aukštyn -date skaičiuoklę, turėsite vertingos informacijos, kad galėtumėte priimti strateginius sprendimus ir padidinti savo verslo augimą.

Scroll to Top