Brazilijos Cemtral

Centrinė Brazilija: Brazilijos geležinkelio transporto istorijos etapas

Centrinė Brazilija yra viena iš svarbiausių geležinkelio stočių Brazilijoje, esančioje Rio de Žaneiro mieste. 1950 m. Inauguruojama stotis tapo svarbiausiais geležinkelių transporto šalyje istorijoje.

Centrinės Brazilijos istorija

Centrinio do Brasil statyba prasidėjo 1904 m., Siekdama suvienyti geležinkelio linijas, sujungusias Rio de Žaneirą su įvairiais Brazilijos regionais. Projektui vadovavo inžinierius Francisco Pereira Passos, jame dalyvavo garsūs to meto architektai ir inžinieriai.

Stotis buvo atidaryta 1950 m., Po kelių pertraukimų ir vėlavimų, kuriuos sukėlė finansinės ir politinės problemos. Dėl savo įspūdingos architektūros ir eklektiško stiliaus Centrinė Brazilija tuo metu tapo modernumo ir šalies progreso simboliu.

Brazilijos centrinės

svarba

Centrinė Brazilija vaidino pagrindinį vaidmenį plėtojant geležinkelių transportą Brazilijoje. Stotis buvo atsakinga už Rio de Žaneiro sujungimą su keliais Brazilijos miestais ir valstijomis, palengvinant žmonių ir prekių gabenimą.

Be to, „Central Do Brasil“ tapo svarbiu atskaitos tašku Rio de Žaneiro mieste, būdama susitikimo vieta ir per daugelį metų išvykti tūkstančiams žmonių.

Centrinės Brazilijos palikimas

Nepaisant to, kad bėgant metams prarado dalį savo svarbos, „Central Do Brazil“ vis dar laikomas etapu Brazilijos geležinkelio transporto istorijoje. Stotis laikui bėgant patyrė keletą reformų ir atgaivinimo, tačiau vis tiek išsaugo savo originalią architektūrą ir dalį savo didybės.

Centrinė Brazilija šiuo metu naudojama kaip miesto ir tarpmiestinė traukinių stotis, tai yra svarbus viešojo transporto integracijos taškas Rio de Žaneiro mieste.

Smaktyvumas apie Brazilijos centrinę

  1. Stotis jau buvo kelių Brazilijos filmų, tokių kaip „Central Do Brasil“ (1998), režisavo Walteris Sallesas.
  2. Centrinė Brazilija per savo istoriją priėmė milijonus keleivių, tai yra vienas iš pagrindinių Rio de Žaneiro miesto įėjimo ir išėjimo taškų.
  3. Stotyje yra impozantiška architektūrinė struktūra, pabrėžianti jos neoklasikinį fasadą ir dideles vidines sales.
  4. Trumpai tariant, „Central Do Brasil“ yra daug daugiau nei paprasta geležinkelio stotis. Tai yra svarbus skyrius Brazilijos transporto ir architektūros istorijoje, taip pat yra atminties ir nuorodų vieta Cariokams ir turistams, lankantiems Rio de Žaneiro.

Scroll to Top