Contents
kada ir kaip ši praktika atvyko į Braziliją
SEO (paieškos variklių optimizavimas) ir SEM (paieškos variklių rinkodaros) praktika 2000 -ųjų pradžioje atvyko į Braziliją, po to, kai augo internetas ir išpopuliarėjo paieškos varikliai, tokie kaip „Google“. Šias strategijas priėmė įmonės ir skaitmeninės rinkodaros specialistai kaip būdas padidinti savo svetainių matomumą ir srautą į paieškos rezultatus.
SEO – paieškos sistemos optimizavimas
SEO yra metodų ir strategijų rinkinys, naudojamas optimizuoti svetainę ir pagerinti jos poziciją organiniuose paieškos sistemų rezultatuose. Tai atliekama pasirinkus svarbius raktinius žodžius, kokybiško turinio kūrimą, svetainės struktūros optimizavimą, be kitų praktikų.
Augant E komercijai ir įmonių buvimo internetu svarbai, SEO tapo esmine praktika tiems, kurie nori išsiskirti internete. Brazilijoje atsirado keletas specializuotų agentūrų ir specialistų, kad patenkintų šią augančią paklausą.
SEM – paieškos variklio rinkodara
o jokiu būdu neapima visų skaitmeninės rinkodaros strategijų, kuriomis siekiama reklamuoti svetainę paieškos sistemose. Be SEO, „The Be Wed“ taip pat apima remiamų nuorodų naudojimą, pavyzdžiui, „Google“ skelbimus, pavyzdžiui.
Remiamos nuorodos yra mokamos reklamos, rodomos paieškos rezultatuose, kurie leidžia įmonėms pastebėti tam tikrus raktinius žodžius. Ši praktika tapo labai populiari Brazilijoje, ypač tarp įmonių, kurios nori greitų ir garantuojamų rezultatų.
Poveikis Brazilijos rinkai
SEO atvykimas ir be Brazilijos sukėlė revoliuciją skaitmeninės rinkodaros rinkoje. Bendrovės vis daugiau ir daugiau pradėjo investuoti į svetainių optimizavimo strategijas ir internetinius skelbimus, siekdamos išsiskirti vis labiau konkurencingoje aplinkoje.
Tobulėjant technologijoms ir didėjančia prieiga prie interneto, SEO praktika ir be jų tapo būtina jokiam verslui, kuris nori išlikti aktualus ir konkurencingas Brazilijos rinkoje.
Šiais laikais įprasta rasti SEO ir SEM specializuotas agentūras, laisvai samdomus specialistus ir kursus, skirtus šiai praktikai. Rinka nuolat vystosi, po paieškos sistemų algoritmų pakeitimų ir naujų skaitmeninės rinkodaros tendencijų.
Trumpai tariant, 2000 -ųjų pradžioje į Braziliją atvyko SEO praktika ir be jos, lėmė interneto augimas ir įmonių poreikis išsiskirti iš paieškos rezultatų. Nuo to laiko šios strategijos tapo esminės bet kurio internetinio verslo sėkmei šalyje.