Kaip sudaryti neregistruotą darbuotoją

Kaip padaryti neregistruotą darbuotojo hitą

Kai įmonė nustato, kad turi neregistruotą darbuotoją, svarbu imtis reikiamų priemonių, kad būtų galima sureguliuoti situaciją. Neįregistruoto darbuotojo įvykis apima keletą žingsnių, kurių reikia atlikti siekiant užtikrinti, kad darbuotojas būtų tinkamai įregistruotas, ir gauti visas jo darbo teises.

1 žingsnis: nustatykite neregistruotą darbuotoją

Pirmasis žingsnis yra nustatyti neregistruotą darbuotoją. Tai galima atlikti atliekant vidaus auditą arba gautus skundus. Svarbu įsitikinti, kad darbuotojas iš tikrųjų nėra užregistruotas prieš pradėdamas hitą.

2 veiksmas: rinkti informaciją

Nustačius neregistruotą darbuotoją, būtina rinkti visą svarbią informaciją apie jį, pavyzdžiui, pavardę, CPF, priėmimo datą, funkciją, darbo krūvį, atlyginimą, be kitų duomenų. Ši informacija bus reikalinga norint sureguliuoti situaciją.

3 žingsnis: Darbuotojų registracija

Kitas žingsnis yra užregistruoti darbuotoją. Tai apima registracijos formos užpildymą, kai bus įterpta visa anksčiau surinkta informacija. Be to, būtina pasirūpinti darbuotojo darbo kortele ir padaryti reikiamus užrašus.

4 veiksmas: atgaline data mokėjimas

Po darbuotojo registracijos būtina apskaičiuoti ir sumokėti atlyginimus ir kitas darbo teises, kurių jis negavo tuo laikotarpiu, kai jis nebuvo įregistruotas. Svarbu pasitarti su darbo įstatymais, siekiant užtikrinti, kad visos vertės būtų teisingai apskaičiuotos.

5 veiksmas: nauda sureguliuoti

Be atlyginimų, taip pat svarbu sureguliuoti naudą, kurią darbuotojas turi teisę, pavyzdžiui, atostogos, 13 -asis atlyginimas, transporto kuponas. Įsitikinkite, kad visos šios išmokos yra suteiktos darbuotojams pagal galiojančius įstatymus.

6 žingsnis: Bendravimas su darbuotoju

Atlikus visus ankstesnius veiksmus, labai svarbu bendrauti su darbuotoju apie jo situacijos sureguliavimą. Paaiškinkite jam visus atliktus veiksmus ir paaiškinkite, kokios yra jo teisės nuo šiol. Svarbu palaikyti skaidrų ir atvirą ryšį, kad būtų išvengta nesusipratimų.

7 žingsnis: Ateities problemų prevencija

Norint užkirsti kelią tokioms situacijoms, kad atsiranda dar kartą, svarbu peržiūrėti įmonės vidinius procesus ir užtikrinti, kad visi darbuotojai būtų tinkamai įregistruoti nuo savo veiklos pradžios. Laikykitės griežtos priėmimo ir įrašų kontrolės, kad išvengtumėte ateities problemų.

Trumpai tariant, neregistruotas darbuotojų susitarimas apima problemos nustatymą, informacijos rinkimą, registracijos atlikimą, atgaline data mokėjimą, išmokų sureguliavimą, darbuotojo perdavimą ir ateities problemų prevenciją. Atlikus šiuos veiksmus, galima sureguliuoti situaciją ir užtikrinti, kad darbuotojas gautų visas savo darbo teises.

Scroll to Top