Kaip padaryti darbo skalę „Excel“

Kaip padaryti darbo skalę Excel

Darbas su darbo skalėmis gali būti iššūkis daugeliui kompanijų ir profesionalų. Laikų, leidimų ir pamainų organizavimas gali tapti sudėtinga užduotimi, jei nėra veiksmingos sistemos, skirtos visa tai valdyti. Vienas iš dažniausiai naudojamų įrankių darbo skalėms kurti yra „Microsoft Excel“. Šiame straipsnyje žingsnis po žingsnio parodysime, kaip padaryti „Excel“ darbo skalę, naudodamiesi keliais turimais šaltiniais.

1 žingsnis: nustatykite pamainas ir tvarkaraščius

Pirmasis žingsnis kuriant „Excel“ darbo skalę yra apibrėžti pamainas ir laiką, kurie bus naudojami. Pvz., Jei įmonė dirba 8 valandas per dieną, būtina apibrėžti kiekvienos pamainos pradžios ir pabaigos laiką, taip pat ir poilsio intervalus.

Pavyzdys:

1 pamaina: 08:00 – 16:00 (su 1 valandos pietų pertrauka)

2 pamaina: 16:00 – 00:00 (1 valandos intervalas vakarienei)

3 pamaina: 00:00 – 08:00 (1 valanda pailsėti)

2 veiksmas: sukurkite lentelę „Excel

Dabar, kai poslinkiai ir laikas nustatomas, laikas sukurti lentelę „Excel“, kad įvestumėte darbo mastelio informaciją. Norėdami tai padaryti, naudokite žymą „

“, kad sukurtumėte lentelę ir žymes „“, „“ ir „“, kad apibrėžtumėte stulpelio antraštes.




duomenys
shift 1
shift 2
Shift 3








3 veiksmas: užpildykite lentelę skalės duomenimis

Dabar laikas užpildyti lentelę darbo skalės duomenimis. Norėdami įvesti kiekvieną dieną ir perjungti informaciją, naudokite žymas „

“, „“ ir „
2012-01-01 João Maria Carlos
2012-01-01 Maria Carlos João
2012-01-01 Carlos João Maria
“. Pavyzdžiui, pirmoje lentelės eilutėje įveskite darbuotojų, kurie dirbs kiekvienoje pamainoje, datą ir vardus.

4 žingsnis: Formuokite lentelę

Norėdami, kad lentelė būtų organizuota ir lengvai peržiūra, „Excel“ galite pritaikyti formatavimą. Naudokite turimas formatavimo parinktis, kad išryškintumėte stulpelių antraštes, alternatyvias eilutės spalvas, drąsiai pritaikykite darbuotojų pavadinimams, be kitų galimybių.

5 veiksmas: pridėkite papildomų išteklių

„Excel“ siūlo keletą papildomų funkcijų, kurios gali būti naudingos kuriant darbo skalę. Pvz., Galima pridėti nuorodas į susijusius dokumentus, tokius kaip vidinės procedūros ar taisyklių vadovai, naudojant žymę „“ ir „Href“ atributą. Taip pat galima įterpti vaizdus, ​​vaizdo įrašus ar net sukurti interaktyvų kalendorių, naudojant žymą „“.

Be to, norint automatizuoti užduotis ir palengvinti darbo skalės atnaujinimą, galima naudoti patobulintas „Excel“ funkcijas, tokias kaip formulės ir makrokomandos.

Turėdami visą šią informaciją ir funkcijas, esate pasirengęs efektyviai ir organizuoti darbo skalę „Excel“. Nepamirškite išsaugoti failo saugioje vietoje ir pasidalyti su dalyviais, kad įsitikintumėte, jog visi turi prieigą prie reikiamos informacijos.

Tikimės, kad šis straipsnis buvo naudingas ir kad jūs galite praktiškai ir efektyviai sukurti „Excel“ darbo skales. Jei turite klausimų ar pasiūlymų, palikite komentarą žemiau.

Scroll to Top